Dodacie podmienky
Tovar, ktorý je skladom, zasielame PPL kuriérom od 1 do 3  pracovných dní, v opačnom prípade pokiaľ tovar skladom nemáme je doba dodania závislá na subdodávateľovi, ale nemala by prekročiť 14 pracovných dní. Aj z dôvodu veľkého záujmu o tovar môže dôjsť k oneskoreniu dodania, ale snažíme sa robiť maximum aby ste tovar dostali v čo najkratšom termíne. V prípade, že naozaj k oneskoreniu dôjde, prijmite naše ospravedlnenie. O oneskorení dodávky viac ako o 14 dní alebo o vypredaní tovaru budete informovaní emailom. Ďakujeme za pochopenie.

Dodacia lehota výrobkov So.Cap. je cca 14dní. Vzhľadom na povahu sortimentu a obrovskému záujmu oň môže dôjsť k výpadku niektorého odtieňa vlasov alebo iného výrobku a v takomto prípade, je potrebné počítať s dodacou lehotou aj 1 mesiac.




Poštovné a expedičné náklady

K cene tovaru účtujeme expedičný poplatok podľa spôsobu doručenia

 

Poštovné zadarmo:

Poštovné zadarmo platí pre zásielky na Slovensko pri objednávke nad 140€ (alebo 230 pri váhe tovaru nad 15kg).



Prepravná spoločnosť PPL - Slovensko:

- tovar na Slovensko je zasielaný PPL kuriérom a doba doručenia je približne 3 pracovné dni po odoslaní tovaru.

- tovar na dobierku je účtovaný v Euroch a nebo v českých korunách a PPL automaticky prevádza čiastku na Euro podľa aktuálneho kurzového lístka

- vodičovi čiastku za tovar budete platiť v Eurách podľa aktuálneho prepočtu mien.

- pri zaslaní tovaru na dobierku sú poplatky za dopravu a peňažné transakcie (dobierkové) 5,2€ (alebo 7,7 pri váhe tovaru nad 15kg).

- pri platbe vopred na náš eurový účet u FIO banky je cena dopravy 3,4€ (alebo 5,9 pri váhe tovaru nad 15kg).

- č.ú.: IBAN: CZ8720100000002001468878, SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX

- prevod zo Slovenska do ČR je bez poplatkov (FIO Europlatba)

- variabilní symbol je číslo objednávky a platba je v €


 

Osobne:

- tovar je možné si vyzdvihnúť aj osobne, na základe vopred potvrdenej objednávky urobenej v našom eshope a po telefonickom alebo e-mailovom potvrdení o pripravení tovaru, v našej predajni v Přerove, Nerudově ulici č. 2

- po-pia 8-12 13- 17h a So 8-12h

- doba uloženia na predajni je maximálne 7dní

- platba na predajni je možná len v hotovosti v CZK

- objednaný tovar je možno uhradiť aj vopred v € na náš eurový účet o FIO banky

- č.ú.: IBAN: CZ8720100000002001468878, SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX

- prevod zo Slovenska do ČR je bez poplatkov (FIO Europlatba)

- variabilní symbol je číslo objednávky a platba je v €



Doručenie balíka PPL kuriérom:

- vodič vás bude v deň doručenia telefonicky kontaktovať, aby s vami dohodol podrobnosti odovzdania, oznámi vám približný čas doručenia, výšku dobierky a ďalšie prípadné náležitosti

- zásielku vám štandardne doručí v rozmedzí 8-18 hodín v pracovné dni (presnú dobu doručenia nemožno ovplyvniť, ale možno ju upresniť po kontakte s vodičom). V prípade nezastihnutia vám zanechá oznámenie a balík sa pokúsi doručiť ešte raz nasledujúci pracovný deň

- zásielku vám doručí maximálne do troch pracovných dní po jej prevzatí od odosielateľa

- cestu zásielky je možné sledovať na internete na webovej stránke http://www.ppl.cz/ po zadaní jej čísla (11 číslic)

- pre komunikáciu s PPL výhradne používajte číslo zásielky (11 číslic), ktoré vám bolo pri odoslaní balíka zaslané emailom

- tel: +420 585 495 210,  +420 585 495 250,  +420 724 200 238 



Prevzatie a reklamácia:
- pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať obal zásielky - zjavnú vadu (poškodenie obalu) je nutné ihneď oznámiť a poznamenať do prepravného listu. Zásielku je tak možné prevziať aj s touto vadou bez obáv s následným uplatňovaním prípadnej škody.

- Obsah zásielky skontrolujte po odchode vodiča, vodič nečaká na kontrolu obsahu pri odovzdávaní - skryté vady je nutné nahlásiť prepravcovi v čo najkratšom termíne po prevzatí zásielky a zažiadať o spísanie zápisu o škode. Bez zápisu o škode nemožno následne uplatňovať reklamáciu spojenú s poškodením výrobku počas prepravy.

Evicencia tržieb
Podľa zákona
o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online, v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.

 

Produkty

Výrobcovia

Spolehlivá firma 2016

Evidencia tržieb
Podľa zákona o evidencii tržieb
je predávajúci povinný vystaviť
kupujúcemu účtenku. Zároveň
je povinný zaevidovať prijatú
tržbu u správcu dane online;
v prípade technického výpadku
potom najneskôr do 48 hodín.