UPOZORNENIE: Vzhľadom na veľké vyťaženie dopravcov prosíme počítajte s oneskorením dodania vašich zásielok. Pri tovare objednanom od 17.12.2025 už nie je možné garantovať dodanie do Vianoc. Ďakujeme za pochopenie.

Doprava

Dodacie podmienky
Tovar, ktorý je skladom, zasielame PPL kuriérom od 2 do 7  pracovných dní, v opačnom prípade pokiaľ tovar skladom nemáme je doba dodania závislá na subdodávateľovi, ale nemala by prekročiť 14 pracovných dní. Aj z dôvodu veľkého záujmu o tovar môže dôjsť k oneskoreniu dodania, ale snažíme sa robiť maximum aby ste tovar dostali v čo najkratšom termíne. V prípade, že naozaj k oneskoreniu dôjde, prijmite naše ospravedlnenie. O oneskorení dodávky viac ako o 14 dní alebo o vypredaní tovaru budete informovaní emailom. Ďakujeme za pochopenie.

Dodacia lehota výrobkov So.Cap. je cca 14dní. Vzhľadom na povahu sortimentu a obrovskému záujmu oň môže dôjsť k výpadku niektorého odtieňa vlasov alebo iného výrobku a v takomto prípade, je potrebné počítať s dodacou lehotou aj 1 mesiac.

Poštovné a expedičné náklady
K cene tovaru účtujeme expedičný poplatok podľa spôsobu doručenia

Poštovné zadarmo:
Poštovné zadarmo platí pre zásielky uhradené vopred, alebo On-line platbou, pri objednávke nad 150€ (alebo 250€ pri váhe tovaru nad 15kg) 
Pre tovar nakúpený v rámci veľkoobchodu platia individuálne podmienky, ak nie je stanovené inak, tak poštovné zadarmo je pri objednávke nad 250€ (alebo 400€ pri váhe tovaru nad 15kg).

PPL kuriér Slovensko - doručenie na adresu:
- tovar na Slovensko je zasielaný PPL kuriérom a doba doručenia je približne 2-3 pracovné dni po odoslaní tovaru.
- vodičovi čiastku za tovar môžete platiť v Eurách alebo kartou
- pri zaslaní tovaru na dobierku sú poplatky za dopravu a peňažné transakcie (dobierkové) od 8,3€ (podľa váhy zásielky)
- pri platbe vopred na náš eurový účet u FIO banky je cena dopravy od 6,5€ (podľa váhy zásielky)
- č.ú.: IBAN: CZ8720100000002001468878, SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX
- prevod zo Slovenska do ČR je bez poplatkov (FIO Europlatba)
- variabilní symbol je číslo objednávky a platba je v €

PPL Parcel Shop - doručenie na výdajné miesto:
- maximálna hmotnosť zásielky je 30kg a dĺžka 80cm
- predpokladané doručenie tovaru je medzi 9h - 18h do druhého pracovného dňa od odoslania
(o uložení na výdajnom mieste budete informovaní emailom a sms správou)
- v prípade zaslania tovaru na dobierku je poštovné od 4,8€ (podľa váhy zásielky)
- pri platbe vopred prevodom na účet sú účtované zasielacie náklady od 3€ (podľa váhy zásielky)
- č.ú.: IBAN: CZ8720100000002001468878, SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX
- prevod zo Slovenska do ČR je bez poplatkov (FIO Europlatba)
- variabilní symbol je číslo objednávky a platba je v €
 

Doručenie balíka PPL kuriérom:
- vodič vás bude v deň doručenia telefonicky kontaktovať, aby s vami dohodol podrobnosti odovzdania, oznámi vám približný čas doručenia, výšku dobierky a ďalšie prípadné náležitosti
- zásielku vám štandardne doručí v rozmedzí 8-18 hodín v pracovné dni (presnú dobu doručenia nemožno ovplyvniť, ale možno ju upresniť po kontakte s vodičom). V prípade nezastihnutia vám zanechá oznámenie a balík sa pokúsi doručiť ešte raz nasledujúci pracovný deň
- zásielku vám doručí maximálne do troch pracovných dní po jej prevzatí od odosielateľa
- cestu zásielky je možné sledovať na internete na webovej stránke http://www.ppl.cz/ po zadaní jej čísla (11 číslic)
- pre komunikáciu s PPL výhradne používajte číslo zásielky (11 číslic), ktoré vám bolo pri odoslaní balíka zaslané emailom
- zákaznícka linka +420 225 331 600 a e-mailová adresa info@ppl.cz

Prevzatie a reklamácia:
- pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať obal zásielky - zjavnú vadu (poškodenie obalu) je nutné ihneď oznámiť a poznamenať do prepravného listu. Zásielku je tak možné prevziať aj s touto vadou bez obáv s následným uplatňovaním prípadnej škody.
- Obsah zásielky skontrolujte po odchode vodiča, vodič nečaká na kontrolu obsahu pri odovzdávaní - skryté vady je nutné nahlásiť prepravcovi v čo najkratšom termíne po prevzatí zásielky a zažiadať o spísanie zápisu o škode. Bez zápisu o škode nemožno následne uplatňovať reklamáciu spojenú s poškodením výrobku počas prepravy.